مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوح تقدیری از سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر نمود

 سید محمدعلی تقوی مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد ،با اهداء لوح تقدیری از سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر نمود .

به گزارش ابتکارجنوبوبه نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد، سید محمد علی تقوی در بخشی از پیام تقدیر و تشکر خود آورده است؛

برادر گرامی جناب آقای مهندس امیری

سرپرست  محترم مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد

با سلام و تحیات الهی توفیق خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخاری بس عظیم نصیب آنانی می شود که تنها قرب الهی را هدف مقدس خویش قرار داده اند.

لازم می دانم به مصداق حدیث شریف “من یشکر المخلوق لم یشکر الخالق” مراتب تقدیر و سپاس خود را به واسطه همکاری جنابعالی و مجموعه همکاران در اجرای پروژه فیبر نوری ادارات تابعه ثبت احوال استان تقدیم حضورتان می نمایم. امید است با استعانت از درگاه احدیت در ظل توجهات حضرت ولی عصر است و تحت زعامت مقام معظم رهبری در ایجاد توسعه در بستر دولت الکترونیک و خدمت روزافزون به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز باشید.

بر اساس همین گزارش سید مسعود حسینی فرماندار شهرستان باشت وعباس رسولی مدیر کل فناوری اطلاعات وارتباطات وشبکه دولت استانداری استان طی پیامهای جداگانه ای از سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به جهت توجه ویژه وی به جایگاه  واهمیت فیبر نوری در راستای دولت الکترونیک تقدیر وتشکر نمودند.

تاریخ درج :  1398/10/25

تعداد بازدیدها : 212

ارسال نظر