معاون بازرسی صمت کهگیلویه و بویراحمد :

 

 

 

70 بازرس بازار استان را رصد می کنند

 

 

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۰ بازرس ویژه و افتخاری بر نحوه عرضه کالا و خدمات در بازارهای استان نظارت دارند.

روح الله باقری فرد اظهار داشت: ۴۰ بازرس ویژه و ۳۰ بازرس افتخاری کار رصد بازارهای کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در استان فعالیت می کند تاکید کرد: نظارت بر این تعداد واحد صنفی با همت مضاعف و تلاش مستمر این بازرسان  امکان پذیر شده است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون نزدیک به ۸۷ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت گرفته که این امر نشان دهنده گستردگی کار بازرسان استان است.

باقری فرد از شروع طرح بازرسی ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: رصد نحوه عرضه کالاهای با قیمت تنظیم بازار از اولویت های مهم این طرح است.

وی عنوان کرد:۲۸۲ پرونده تخلفات بازاریان استان در فروردین امسال به ارزش ۲۱۰ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

باقری فرد تاکید کرد:این واحدهای صنفی در کهگیلویه و بویراحمد به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی یا انجام تخلفات صنفی جریمه شده اند.

 معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: درفروردین امسال ۶ هزار و ۹۰۰ بازدید از بازارهای استان در شهرستان های مختلف صورت گرفته است.

باقری فرد همچنین از انجام۲۴۰ گشت مشترک با همکاری علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی،صنعت معدن تجارت، فرمانداری ها، دفتر اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،فرمانداریها و سایر متولیان در فروردین امسال خبر داد

تاریخ درج :  1399/2/6

تعداد بازدیدها : 1235

ارسال نظر