رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد :

کشف 95 کیلوگرم تریاک در محور شیراز

 

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۵۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور شیراز به یاسوج خبر داد.

 

سرهنگ ایرج بختیاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای مواد مخدر در محور شیراز به یاسوج، رسیدگی به موضوع به شکل ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

بختیاری تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با همکاری مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ، حین انجام ایست و بازرسی در محور شیراز به یاسوج، به خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر دستور توقف دادند.

وی با بیان اینکه راننده با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری شد، عنوان کرد: پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها خودرو نیز متوقف و مأموران در بازرسی از آن ۵۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

بختیاری خاطرنشان کرد: راننده دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

تاریخ درج :  1399/2/6

تعداد بازدیدها : 1523
مصطفی محمدپور     mostafa09178432272@gmail.com    1402/2/5

دست همه ماموران زحمت کش درد نکنه ولی ای کاش مأموری که به خاطر پول رشوه میگیره تا مواد رد کنه باید چیکارش کرد میگن توبیخش مکنن،مثال عزتی مامور مواد مخدر یاسوج خیلی حروم زاده رشوه و پول از مواد درآورد ولی این اخرها ازش فهمیدن که چکارهایی انجام ،میده

ارسال نظر