۳۰ درصد طرح های اشتغالزایی استان به همت کمیته امداد اجرا شد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد:

 

۳۰ درصد طرح های اشتغالزایی استان به همت کمیته امداد اجرا شد

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: پارسال حدود ۳۰ درصد طرح های اشتغالزایی استان به همت این نهاد حمایتی اجرا شد.

 

قباد مبشری اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته سه هزار و ۳۱ طرح اشتغالزایی در زمینه های مختلف برای مددجویان زیر پوشش و قشرهای نیازمند این استان اجرا کرد.

 

وی افزود: این تعداد حدود ۳۰ درصد کل طرح های اشتغالزایی اجرا شده در کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند جزو دغدغه ‌های اصلی مسؤولان کمیته امداد کشور و این استان است.

 

مبشری عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در چند سال اخیر رویکرد توانمندسازی مددجویان زیر پوشش از طریق اجرای طرح های اشتغالزایی را در پیش‌ گرفته است.

 

وی ابراز داشت: امسال با کمک راهبران شغلی حدود ۱۰۰ شغل در مناطق محروم، دوردست و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان در زمینه گیاهان دارویی اجرا می شود.

مبشری گفت: یکی از اهداف مهم چنین اقدامی کمک به کاهش بخشی از مشکلات اقتصادی مددجویان ساکن این مناطق در کهگیلویه و بویراحمد است. 

 

۴۵ هزار و ۱۲۶ خانوار با جمعیتی افزون بر ۱۱۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

 

تاریخ درج :  1399/2/14

تعداد بازدیدها : 1183

ارسال نظر