نسخه های الکترونیکی هزینه های مردم راکاهش می دهد

مدیرکل تامین اجتماعی استان:

 

نسخه های الکترونیکی هزینه های مردم راکاهش می دهد

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با الکترونیکی شدن نسخه ها هزینه های مردم کاهش می یابد و مردم دیگر هزینه فرصت از دست نمی دهند و نیاز به ایجاد ترافیک در صف دفترچه نیست که این هم به نفع مردم و هم سازمان است

 

عباس نور محمدی افزود:  نسخه ها در حوزه درمان مستقیم تامین اجتماعی و مراکز ملکی این سازمان به صورت الکترونیکی هستند اما در بخش درمان غیر مستقیم از جمله بیمارستان های خصوصی، بیمارستان های دولتی، مراکز خصوصی و داروخانه ها این اتفاق نیفتاده است.

 

وی تصریح کرد: برای الکترونیکی شدن نسخه ها در بخش درمان غیرمستقیم در سایر مراکز ما این آمادگی را داریم اما باید طرف مقابل سازمان تامین اجتماعی، آمادگی این کار را داشته باشد و زیرساخت های خود را مهیا کند.

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با الکترونیکی شدن نسخه ها دفترچه ها حذف شده و کارت هوشمند جای آن ها را می گیرد.

 

نور محمدی با بیان اینکه این سازمان متعلق به مردم است اظهار کرد: ما در حال حاضر هزینه های زیادی صرف خرید کاغذ برای دفترچه ها می کنیم که این کاغذ وارداتی است و با توجه به شرایط تحریم گران تر هم می شود اما با این کار تنها یک کارت در دست مردم است و دیگر نیاز به صادر و باطل کردن دفترچه و هزینه حمل و خرید کاغذ نیست.

 

وی با اشاره به اینکه با الکترونیکی شدن نسخه ها هزینه های مردم کاهش می یابد بیان کرد: مردم دیگر هزینه فرصت از دست نمی دهند و نیاز به ایجاد ترافیک در صف دفترچه نیست که این هم به نفع مردم و هم سازمان است.

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اگر از یک طرف هزینه ها در سازمان کم شود جایی دیگر خدمت دیگر و بهتر به مردم ارائه می شود

نور محمدی بیان کرد: چون هنوز این طرح اجرایی نشده در مورد معایب آن نمی توان اظهار نظر کرد اما می توان برای این کارت اثر انگشت گذاشت که از آن سوء استفاده نشود چون ممکن است این کارت دست هرکسی بیفتد.

تاریخ درج :  1399/2/21

تعداد بازدیدها : 1153

ارسال نظر