وضعیت زندگی خانواده‌های شهدا پیگیری شود

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه وبویراحمد:

 

 وضعیت زندگی خانواده‌های شهدا پیگیری شود

 

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خانواده‌های شهدا شایسته یک زندگی خوب و بدون دغدغه هستند، خواهان پیگیری و حل مشکلات آنها شد.

 

حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی در نشست کمیته روحانیت و دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روحانیت همواره در همه عرصه‌ها در خط مقدم مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی بود، اظهار داشت: راز و رمز پیروزی انقلاب اسلامی هم این بود که به رهبری روحانیت شکل گرفت و اگر روحانیت و مراجع تقلید در راس نبودند نظام جمهوری اسلامی ایران هویت کنونی و این ماهیت و آرمان‌های بلند را نداشت.

 

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روحانیت نقش تأثیرگذاری در دوران دفاع مقدس داشت که این نقش باید برای نسل جدید تبیین شود، افزود: قشر روحانی به نسبت جمعیت، بیشترین تعداد شهدا را به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

 

حسینی خواهان تجلیل از روحانیون ایثارگر و چاپ خاطرات روحانیون ایثارگر و زندگینامه شهدای روحانی در قالب کتاب شد و گفت: باید تلاش کنیم یادواره‌های شهدا نیز اثرگذاری بیشتری بر روی نسل جوان و نسلی که جنگ را ندیده‌اند، داشته باشند.

 

وی به اهمیت تبیین سبک زندگی، ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا در فضای مجازی  اشاره داشت و ابراز کرد: به نظر می‌رسد که کارهای انجام شده در رابطه با شهدا، در فضای مجازی کمی کمرنگ بوده و لازم است در این زمینه بیشتر کار شود.

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: باید فیلم‌های کوتاه و مستند در رابطه با نقش شهدا و ایثارگران روحانی تهیه و از شبکه استانی پخش شود تا مردم و نسل‌های جدید با رشادت‌ها و سبک زندگی آنها آشنا شوند.

 

حسینی با تاکید بر اهمیت تبیین نقشی که روحانیت قبل و بعد از انقلاب اسلامی در مسائل اجتماعی و سیاسی داشت در دروس حوزوی و دانشگاهی، گفت: گزارشی از وضعیت زندگی خانواده‌های شهدای روحانی و سایر شهدا تهیه و مشکلات آنها پیگیری شود.

تاریخ درج :  1399/2/25

تعداد بازدیدها : 1105

ارسال نظر