۲۴۰۰ مدرسه ضدعفونی شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

 

۲۴۰۰ مدرسه ضدعفونی شدند

 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روزهای گذشته ۲ هزار و ۴۰۰ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این استان ضدعفونی و گندزدایی شدند.

 

هادی زارع‌پور اظهار داشت: تمامی مدارس ابتدایی و دوره متوسطه به غیر از پیش دبستانی‌ها و مدارس استثنایی و شبانه روزی‌ها از امروز به مدت یک ماه برای رفع اشکال احتمالی دانش آموزان در دروس بازگشایی شدند.

 

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش برای رعایت پروتکل‌ بهداشتی ابلاغ شده از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، عنوان کرد: 90 اکیپ متشکل از 224 نفر با هدف بررسی، رصد و پایش ارائه آموزش‌ها به دانش آموزان در مقاطع مختلف تشکیل شده است.

 

زارع‌پور ابراز کرد: تمامی مدیران، معاونان، دبیران و آموزگاران مدارس در هفته اول بازگشایی مدارس ملزم به حضور هستند تا در صورت مراجعه دانش آموزان نسبت به رفع اشکال آنان اقدام کنند و در این زمینه هیچ گونه کم کاری پذیرفتنی نیست.مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شورای مدرسه در هفته اول بازگشایی را ضروری دانست و ادامه داد: وقتی کسانی از دانش آموزان مشکلی ندارند کار سنجش پایانی را انجام دهند.

 

زارع‌پور از تشکیل ستاد پیشگیری، مقابله و مبارزه با ویروس کرونا در استان و شهرستان‌ها با شیوع این ویروس خبر داد و افزود: در این راستا 5 کمیته استانی و 17 کمیته در سطح شهرستان‌ها و مناطق تشکیل شده و تاکنون اقدامات مطلوبی انجام شده است.

تاریخ درج :  1399/2/27

تعداد بازدیدها : 1032

ارسال نظر