پیام سرپرست آب منطقه ای استان به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

آرش مصلح سرپرست شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویر احمد بمناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.


 شرح پیام:

روز ملی ارتباطات و روابط عمومی (۲۷ اردیبهشت)، تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون این بخش از دانش بشری است که با به خدمت گرفتن انواع هنرها، به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده و امروزه تصور فعالیت هیچ نهاد و سازمانی بدون از فعالیت های این بخش، اعم از ارزیابی قدرت و ضعف سازمان ها تا شکل دهی افکار عمومی و برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی، بیش از پیش دور از ذهن می نماید.


روز روابط عمومی بهانه‌ای است تا بار دیگر به همدیگر یادآوری کنیم،‌ نمادهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو ساز و کارهایی همچون توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است که بدون شک، بخش اساسی ماموریت انجام آن به عهده روابط عمومی سازمان‌ها، نهادها، شرکت ها و دیگر مراکز اجتماعی، سیاسی، فرهنگی،‌ اقتصادی و مجموعه سازمان های دولتی و خصوصی است.
بخش آب کشور با اهداف مهم و اساسی به منظور تحقق اهداف توسعه کلان کشور نیازمند این بازوی مهم و اثرگذار در سطح ملی بوده و به آن به عنوان یک عنصر کلیدی می نگرد.


در استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به وجود بخش زیادی از پتانسیل آبی کشور و نیز اهمیت این منابع ارزشمند برای توسعه موزون و همه جانبه استان در زمینه های کشاورزی، صنعت، ‌گردشگری، خدمات و امنیت اجتماعی؛ توجه به روابط عمومی، ارتباطات و رسانه ها می تواند بخش مهمی از وظایف خطیر حوزه آب را از این طریق به سرانجام رساند.


لذا ضمن تبریک این روز مهم، آمادگی مجموعه آب منطقه ای را در راستای اطلاع رسانی، مشارکت های اجتماعی و عمومی، تعامل با جامعه هدف و رسانه ها را بیش از پیش اعلام و انشالله در سال جهش تولید شاهد تحقق بسیاری از اهداف پیش بینی شده در حوزه مهم آب باشیم.

تاریخ درج :  1399/2/27

تعداد بازدیدها : 1185

ارسال نظر