کمبود کالای اساسی در استان وجود ندارد

رئیس سازمان صمت:

 

کمبود کالای اساسی در استان وجود ندارد

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ کمبودی در خصوص تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در این استان وجود ندارد و کار توزیع کالای اساسی تا پایان ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

 

سالار حسین پور اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، افزون بر ۱۶۰۰ تن کالای اساسی میان مصرف کننده گان و جامعه هدف در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

 

وی افزود: کالاهای توزیع شده شامل ۹۴۸ تن برنج ، ۴۴۸ تن شکر ،۸۲ تن گوشت قرمز و ۸۵ تن گوشت مرغ منجمد در استان بوده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد  تصریح کرد: براساس موجودی انبارهای استان، هیچ گونه کمبودی در زمینه کالاهای اساسی  در این ایام وجود ندارد.حسین پور با اشاره به عید فطر امسال ،ابراز داشت: نظارت بربازار کالا و خدمات تشدید می شود و در این راستا گشت های مشترک با دستگاه های متولی تشکیل خواهد شد.وی تاکید کرد: بازرسان این سازمان در تمام ایام تعطیلات عید فطر به صورت ۲ شیفت کاری در بازار سراسر استان حضور دارند و بر عرضه و قیمت کالا وخدمات نظارت می کنند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سامانه ۱۲۴ اداره صنعت معدن و تجارت آماده دریافت گزارش های مردمی در مورد تخلفات اصناف است.کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۲۵ هزار واحد صنفی تولیدی، خدماتی و توزیعی دارد.

تاریخ درج :  1399/2/28

تعداد بازدیدها : 1147

ارسال نظر