برخورد قانونی با صنوفی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

 

برخورد قانونی با صنوفی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند

 

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: دستگاه‌های اجرایی با توجه به روند صعودی آمار مبتلایان کرونا در استان از ورود افراد بدون ماسک در حوزه کاری خود ممانعت کنند.

 

محمد مهدی بانشی با اشاره به مصوبات جدید شورای پیشگیری از شیوع کرونا افزود: با صنوفی که دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت نکردند برخورد می‌شود.

 

وی از ضرورت استفاده از ماسک در ادارات خبر داد و اظهار کرد: ورود مردم به ادارات استان بدون ماسک و بدون در نظر گرفتن دستور العمل‌های بهداشتی ممنوع است.

 

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  خاطرنشان کرد: تمامی مدیران و کارکنان نهادها و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در محل کار از ماسک استفاده کنند و اگر مراجعه کنندگان بدون ماسک به اداره‌ای مراجعه کنند خدمت ارائه ندهند.

 

بانشی با بیان اینکه مبتلایان به کرونا در کشور و استان افزایش یافته است، تصریح کرد: در صورت رعایت نکردن موازین بهداشتی توسط شهروندان، خطر جدی است و کرونا مردم استان را تهدید می‌کند.

 

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: پیش از این آمار مبتلایان به کرونا در استان روزانه ۵ تا ۶ نفر بود، اما این رقم با افزایش 2.5 تا ۳ برابری به ۱۶ نفر افزایش یافته است.وی بیان کرد: همسایگی ۵ شهرستان گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد با استان‌های لرستان، خوزستان و هرمزگان که آمار مبتلایان به کرونا در آنها رو به افزایش است از جمله عوامل افزایش آمار در استان ماست.

تاریخ درج :  1399/3/20

تعداد بازدیدها : 1155

ارسال نظر