دست از تعریف پروژه‌های بی‌حساب و کتاب بکشید

توصیه نماینده ولی فقیه به مدیران:

 

 دست از تعریف پروژه‌های بی‌حساب و کتاب بکشید

 

رها کردن پروژه های کلنگ زنی شده استان راقفل کرده است

 

 

خدا می داند این طرح های پشت سرهم کی تمام می شود؟

 

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خواستار تعیین تکلیف پروژه‌های تعطیل شد و گفت: مدیران دست از تعریف پروژه‌های بی حساب و کتاب جدید بکشند.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در جمع برخی از مدیران شهرستان دنا اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم با تعامل و همگرایی در زمینه مبارزه با کرونا ویروس تلاش‌های قابل تقدیر زیادی انجام دادند.

 

وی با اشاره به اینکه در ایام ویروس کرونا تلاش‌های بسیاری صورت گرفت ولی با توجه به پیچیدگی این ویروس، باید برنامه‌ریزی لازم برای آینده انجام گیرد، عنوان کرد: نقش امام جمعه، فرماندار و شورای تامین در مدیریت این مهم تاثیرگزار بوده و اگر هشدارها و اطلاع رسانی لازم به مردم صورت نگیرد همه تلاش‌ها و هزینه‌ها از بین می‌رود.

 

امام جمعه یاسوج مرکز استان با بیان اینکه ظرفیت‌های معنوی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشورمان بسیار بالا است، ادامه داد: داشته‌های فراوانی داریم که اگر بر روی آنها کار کنیم، در دنیا حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به گزارش‌های امام جمعه و فرماندار شهرستان دنا، این شهرستان ظرفیت‌های لازم در بسیاری از زمینه‌ها را دارد و باید متناسب با شرایط هر منطقه، سرمایه گذاری لازم انجام گیرد.

حسینی با اشاره به اینکه شهرستان دنا ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری دارد و پروژه ها در این شهرستان باید اولویت بندی شوند، خاطرنشان کرد: اشکال بزرگی که در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، تعریف طرح های پشت سرهم بوده که خدا می‌داند کی تمام شوند.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون طرح‌های بسیاری کلنگ زنی شده و به حال خود رها شده‌اند، تصریح کرد: این فکر و عمل غلطی بوده که شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد را قفل کرده است، اعتبارات برای پروزه‌ها تقسیم می‌شود و به جایی هم نمی‌رسند و باید طرح‌ها اولویت بندی شده و اعتبارات بر روی طرح‌های اولویت دار متمرکز شود و در واقع تمرکز مسئولان شهرستان بر طرح‌های اولویت دار باشد.

 

حسینی اتحاد و هم گرایی را در سطح مطلوبی دانست و گفت: در هر شهرستان و منطقه‌ای که هم گرایی، هم فکری و همدلی بین مسئولان باشد این مناطق رشد خواهند کرد و باید در کنار هم خادم مردم، قرآن اسلام، کشور و نظام باشیم زیرا هرکجا همدل و همراه نباشیم ضربه می‌خوریم.

 

وی به مسائل فرهنگی اشاره کرد و گفت: بحث تیراندازی سال‌های سال به صورت قانونی منع شده و باید جلوی تیراندازی در مراسم عروسی و تشییع جنازه گرفته شود، در عروسی‌ها و تشییع جنازه‌ها به واسطه تیراندازی‌ها تلفات داشتیم و اجازه ندهیم که این کار تبدیل به فرهنگ و باور شود.

 

 

تاریخ درج :  1399/3/27

تعداد بازدیدها : 1082

ارسال نظر