یک کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان منتشر شد

رئیس حوزه هنری :

 

یک کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان منتشر شد

 

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک کتاب با موضوع دفاع مقدس به نام «از گدارتختی تا رمادیه» در این استان منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

 

   محمدشریف اسلامی اظهار داشت: چاپ این کتاب به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و از سوی انتشارات سوره مهر انجام شده است.

 

وی افزود: این کتاب خاطرات عبدالصالح خاک نژاد از رزمندگان، جانبازان، آزادگان و بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد در اسارتگاه های رژیم بعث عراق است.

 

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کتاب «از گدارتختی تا رمادیه» در ۱۳۶ صفحه و ۶ بخش شامل زادگاه عبدالصالح خاک نژاد، تولد، دوران کودکی تا جوانی، حضور در جبهه و عملیات های مختلف، اسارت، آزادی و بازگشت او به کشور بوده که از سوی آسیه خاک نژاد و به مدت بیش از سه سال گردآوری شده است.

 

اسلامی عنوان کرد: عبدالصالح خاک نژاد متولد سال ۱۳۳۲ بوده که سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر هشت در منطقه فاو به مدت حدود پنج سال اسیر شد.

 

وی ابراز داشت: انتخاب عنوان این کتاب بر اساس نام روستای «گدارتختی» محل تولد و زندگی عبدالصالح خاک نژاد واقع در شمال غربی شهرستان بهمئی از توابع کهگیلویه و بویراحمد و اردوگاه «رمادیه» محل اسارت او در استان «الانبار» عراق بوده است.

 

تاریخ درج :  1399/3/27

تعداد بازدیدها : 1066

ارسال نظر