محدودیت‌های اعتباری دستمان را بسته است

 

شهردار یاسوج: دغدغه رفع کمبود زیرساخت‌ها را داریم

 

محدودیت‌های اعتباری دستمان را بسته است

 

 

 

شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه در این شهر با کمبود زیرساخت‌ها و اماکن فرهنگی روبه‌رو هستیم، تاکید کرد: دغدغه رفع این مهم را داریم ولی محدودیت‌های اعتباری دستمان را بسته است.

 

نستهن مقدم در بازدید از حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: حوزه هنری و هنرمندان در این دوره همیشه همراه و همیار مدیریت شهری بوده‌اند و اتفاقات تاثیرگذاری در حوزه فرهنگ و هنر با همکاری هنرمندان رخ داده است.

 

وی با اشاره به اینکه بهترین و شیرین‌ترین لحظات کاری ما نشست با هنرمندان و مشاهده هنرنمایی و خلق اثر هنری آنان بوده است، عنوان کرد: هنر تجلی آفرینش و خداوند بزرگترین هنرمند هستی بوده و همه این زیبایی‌ها تجلی‌گر هنرمندی خداوند است.

 

مقدم با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر هنرمندان استان ابراز کرد: هنرمندان  در تمام رشته‌ها چاشنی زیبایی هستند، اما متاسفانه به آنها و کار هنری آنها که دارای اهمیت زیادی است کم توجهی شده و از این ظرفیت بی نظیر برای فرهنگ سازی و توسعه استان کمتر بهره برده‌ایم.

 

وی تصریح کرد: اعتقاد داریم  می‌توانیم مشکلات و آسیب‌های شهری را با زبان هنر بهتر درمان کنیم و خواسته هایمان را نهادینه کنیم و مشارکت مردم را در امور شهری از این طریق افزایش دهیم چرا که تعالی و آبادانی شهر مستلزم مشارکت پویا و فعالانه شهروندان است.

 

مقدم همچنین بر توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در شهر یاسوج تاکید کرد و گفت: زیرساخت‌ها و اماکن فرهنگی نیاز اساسی شهروندان هر شهری بوده و این مهم در اولویت برنامه‌های شهرداری یاسوج است.

 

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تقدیر از تعامل شهرداری یاسوج با این نهاد گفت: توجه ویژه شهردار یاسوج به حوزه فرهنگ و هنر طی ادوار گذشته کم سابقه بوده و قابل تقدیر و تحسین است.

 

شریف اسلامی به برگزاری چندین نشست از سوی شهردار با هنرمندان استان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه شهردار به همه وعده هایش به اصحاب هنر جامه عمل پوشانده است.

 

اسلامی همچنین اظهار داشت: فرهنگ بستر اصلی توسعه است و توسعه پایدار شهر یاسوج تنها با توجه به این بستر فرهنگی محقق می شود.

 

وی فرهنگ را روح حاکم بر کالبد شهر دانست و اظهار داشت: شهری زنده و پویا است که در آن فرهنگ و هنر جاری و ساری باشد و منجر به رشد روحی و معنوی شهروندان گردد.

 

وی کمبود زیرساختها و اماکن فرهنگی را از مشکلات شهر یاسوج دانست و بر برنامه ریزی برای رفع این کمبودها تاکید کرد.

 

رئیس حوزه هنری استان همچنین از شهردار یاسوج برای برگزاری اولین جشنواره دیوارنگاری این شهر تقدیر کرد و آن را آغاز یک حرکت و جریان هنری برای زیباسازی و بهبود جلوه های بصری شهر یاسوج دانست.

 

 

تاریخ درج :  1399/3/29

تعداد بازدیدها : 1180

ارسال نظر