مرحله دوم رزمایش ایران همدل در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله دوم رزمایش ایران همدل با عنوان «اطعام حسینی»در کهگیلویه و بویراحمد از عید غدیر خم آغاز شد.

 

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مرحله دوم رزمایش ایران همدل از عید غدیر خم در استان خبر داد و گفت: مرحله دوم این رزمایش با عنوان «اطعام حسینی» تا پایان ماه صفر برای اطعام نیازمندان ادامه دارد. 


وی ضمن تقدیر از مشارکت و همراهی مردم خیر و نوع‌دوست کهگیلویه و بویراحمد در مرحله نخست رزمایش ایران همدل یادآور شد: در مرحله نخست این رزمایش در ماه مبارک رمضان، در استان ۱۸ آشپزخانه مهدوی ایجاد شد و درمجموع بیش از ۱۵۰ هزار  پرس غذای گرم بااعتبار بیش از دو میلیارد تومان، بین خانواده‌های مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع شد .


مبشری بابیان اینکه در مرحله دوم رزمایش ایران همدل نیز غذای گرم و همچنین بسته‌های غذای خشک بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، مردم خیر کهگیلویه و بویراحمد بیش از سه میلیارد تومان در قالب رزمایش ایران همدل به نیازمندان کمک کردند و 33539 بسته غذای خشک بااعتبار هفت میلیارد تومان به نیازمندان اهداء شد. 


وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم رزمایش ایران همدل با عنوان «اطعام حسینی» با بهره‌مندی از ظرفیت دهه ولایت و امامت و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین در ماه‌های محرم و صفر و مشارکت هیئت‌های مذهبی و خیران و نیکوکاران و هدایت نذورات و کمک‌های مردمی اجرا می‌شود. 


مبشری با اشاره به اینکه ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری این نهاد در سراسر کهگیلویه و بویراحمد، آماده دریافت نذورات نقدی و غیرنقدی خیران در ماه‌های محرم و صفر است، افزود: همچنین نیکوکاران می‌توانند نذورات و کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰74*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت‌بانکی  ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۵۳۱  پرداخت کنند.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در طرح اطعام حسینی همچون گذشته یاریگر نیازمندان باشند.

تاریخ درج :  1399/5/21

تعداد بازدیدها : 1096

ارسال نظر