پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دولت

 رسول فرهادی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، با صدور پیامی، هفته دولت را گرامی داشته و روز کارمند را نیز تبریک گفت.


متن پیام بدین شرح است:"دوم تا هشتم شهریورماه هر سال به نام هفته دولت نامگذاری شده و امسال که با ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تلاقی پیدا کرده، جایگاه و توجه به آن را ویژه تر از قبل نموده و شاید بتوان گفت که آنچه بیش از هرچیز جلوه گری می کند، پیام خدمت به مردم و کسب رضای خداوند، است.


شهیدان رجایی و باهنر، خدمتگزاران صدیق و عزیزی بودند که منافقین کوردل حضور اثربخش و حامی گر آنان برای انقلاب را تاب نیاوردند و با به شهادت رساندن آنها، جنایتی ابدی را دچار شدند.

 

آن شهیدان عزیز، تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم به عنوان ولی نعمتان این نظام بودند و همه ما نیز باید با الگو قراردادن ویژگی های اخلاقی و انسانی، کاری و رفتاری این شهیدان، در انجام وظایف مان برای نیل به اهداف والای انقلاب اسلامی قدم های محکمتر و راسخ تری برداریم.


اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به محضر همه کارکنان متعهد دولت خدمتگزار به خصوص همکاران صدیق و پرتلاشم در مجموعه آب استان، تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون آنان در مسیر خدمت به انقلاب و اسلام و ایجاد رضایت و خرسندی مردمی را خواستارم.

تاریخ درج :  1399/6/3

تعداد بازدیدها : 1102

ارسال نظر