پیام معاون تربیت و سلامت آموزش و پرورش استان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید ،سیده فریبا حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان در پیامی فرا رسیدن سال جدید را به دانش آموزان،اولیا گرامی و فرهنگیان تبریک گفت.

 

بسم‌الله الرَّحمن الرَّحیم


پیامبر اکرم(ص): «طََلَبُ العلمِ فریضةٌ عَلَی کلِّ مُسلمٍ ألا اِنَّ اللهَ یحِبُّ بُغاةَ العِلْم؛ دانش آموزی، بر هر انسانی واجب است.

همانا خداوند علم آموزان را دوست دارد»(اصول کافی، ج 1، ص 30)


سلام بر تو ای قلم ای بید مجنون لرزش نگاه اندیشه ها


 سلام بر تو ای دوستدار دانش، دانایی و فرهنگ،ای دوستدار کمال و تعالی


سلام بر تو ای دانش آموز، دانش پژوه، معلم


سلام بر شمایان، ای سلسله پر افتخار اندیشه قلم و کاغذ


 با حمد و سپاس به پیشگاه حضرت احدیت، آغاز سال تحصیلی جدید را به جامعه فرهنگیان متعهد، دانش آموزان عزیز و اولیاء گرامی صمیمانه تبریک عرض نموده و برای همگان دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی، اخلاقی توأم با موفقیت، بهروزی، سعادت و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم. امید است بار دیگر توفیق خدمت رسانی به دانش آموزان و آینده سازان کشور عزیزمان را داشته باشیم.


 مهر ماه در فرهنگ معاصر نماد رشد، تکامل و حرکت به سوی آینده ای روشن و ساختن فردایی مطمئن است.

همه ساله با شروع ماه مهر، سال تحصیلی حرکتی دوباره و پر انرژی در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار در ایران عزیز آغاز می‌شد. امید است سال تحصیلی پیش رو که با شرایط شیوع بیماری کرونا و از نیمه دوم شهریور ماه آغاز می شود، دانش آموزان عزیز با تکیه بر استعدادهای خود و استفاده از ظرفیت های علمی و آموزشی آموزشگاه، همراه با مدیران، معلمان و حمایت اولیاء در محیطی پر نشاط و با رعایت پروتکل های بهداشتی به تحصیل پرداخته و حضور تاثیر گذار خود را در عرصه‌های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات رسانده و مدیران، معاونین و معلمان ارجمند پرتلاش و متعهّد مدارس همچون گذشته بستر مناسب برای ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی، پرورشی و ورزشی به دانش آموزان عزیز را فراهم آورند.


سیده فریبا حسینی
معاون تربیت بدنی و سلامت
آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ درج :  1399/6/15

تعداد بازدیدها : 956

ارسال نظر