«از فیاضیه تا لولان» منتشر شد

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:
 

از فیاضیه تا لولان» منتشر شد

 

سرهنگ «امیرعباس آسمند» از انتشار کتاب «از فیاضیه تا لولان» تاریخ شفاهی سرهنگ «سیداسد موسوی» از رزمندگان دوران دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
 
«از فیاضیه تا لولان» منتشر شد
سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کتاب از «از فیاضیه تا لولان» تاریخ شفاهی سرهنگ «سیداسد موسوی» از رزمندگان دوران دفاع مقدس این استان چاپ و به بازار نشر عرضه شد.


وی افزود: این کتاب در 276 صفحه به قلم «سیدعلی حسینی» به رشته تحریر درآمده و با حمایت مدیریت اسناد و مدارک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد چاپ شده است.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این کتاب روایت‌هایی شنیدنی از دوران دفاع مقدس به روایت سیداسد موسوی بیان شده است.


آسمند بیان کرد: این کتاب 31 شهریور امسال طی آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان ارشد اجرایی، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و جمعی دیگر از مسئولان رونمایی می‌شود.


وی متذکر شد: تدوین تاریخ شفاهی فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر در دستورکار اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار گرفته و در این راستا تاکنون آثار ارزشمندی تولید شده است.
تاریخ درج :  1399/6/23

تعداد بازدیدها : 132

ارسال نظر