نفت گچساران در ايستگاه وزارتخانه

زمزمه های مبنی بر انحلال تیم فوتبال نفت وگاز گچساران به گوش می رسد


نفت گچساران در ايستگاه وزارتخانه



استاندار:برای جلوگیری از انحلال تیم به زنگنه نامه نوشتم



کهگیلویه وبویراحمد طی همه این سالها با وجود همه چالش ها ومشکلات موجود هم ورزشکار وهم تیم های مطرحی در حوزه ورزش داشته که البته هنوز هم جای کار زیادی دارند وتا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی راباید طی کنند.


با همه اینها  تیم های نفت وگاز گچساران در چند رشته متفاوت ورزشی همواره متفاوت تر ظاهر شده وحرفهای بیشتری برای گفتن دارند.اما اخیرا زمزمه های مبنی بر انحلال تیم فوتبال نفت وگاز گچساران به گوش می رسد.


رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به این خبر از تبعیض در تیم‌داری وزارت نفت به شدت انتقاد کرد.


خداداد افشاریان با بیان زحماتی که برای این تیم کشیده شده و با قهرمانی در مسابقات استانی به لیگ دسته سوم کشور رفته و آن جا هم قهرمان شده و به لیگ دو و سپس لیگ یک رفته و دوباره به لیگ دو بازگشته است اظهار کرد: مردم این شهر برای تیم نفت و گاز زجر زیادی کشیده اند و به پای این تیم نشسته و ده‌ها سال است که با این تیم زندگی می کنند و امروز به راحتی قرار است بر روی چنین تیمی قلم قرمز کشیده شود.


رئیس هیئت فوتبال استان ادامه داد: چطور کرمان اکنون دو تیم در لیگ برتر دارد و چند تیم هم در لیگ یک و چند تیم هم در رده های دیگر و زیر نظر وزیر و وزارتخانه اداره می شود اما گچساران که 25 درصد نفت و گاز ایران را تامین می‌کند حق تیم‌داری نداشته و نباید مورد لطف وزیر و وزارتخانه نفت قرار گیرد؟ دلیل این بی‌عدالتی‌ها چیست؟.


افشاریان خاطرنشان کرد: وزیر و وزارتخانه‌ها باید برای همه مردم ایران کار کنند و همه جوانان و مردم ایران را به دیده انصاف و عدالت بنگرند و تفاوتی میان جوان گچسارانی و جوان سایر استان‌ها قائل نشوند.
وی با انتقاد شدید از مسئولانی که به دنبال حذف تیم نفت و گاز گچساران هستند خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگذارید حق فرزندان استان ضایع شود مگر ما فرماندار و استاندار و نماینده نداریم که مانع چنین اقداماتی شوند و در روز روشن حق فرزندان گچسارانی و کهگیلویه و بویراحمدی ضایع شود.
رئیس هیئت فوتبال استان ادامه داد: مجموعه نفت و گاز گچساران به اندازه یک تیم لیگ برتری امکانات دارد و جوانان با استعداد و ظرفیت‌های کم نظیری در این شهر هست که باید از آن استفاده شود نه این که تیم نفت را منحل کنند و جوانان را به حال خود رها کرده تا گرفتار مواد مخدر و اعتیاد، سرخوردگی، افسردگی و زوال شوند.


برای جلوگیری از انحلال تیم به زنگنه نامه نوشتم


استاندار نیز در بازدیدی که از اداره ورزش وجوانان داشت با اشاره به زمزمه های انحلال تیم نفت و گاز گچساران گفت: به وزیر نفت برای جلوگیری از انحلال تیم نفت و گاز گچساران نامه نوشتم و پیگیر این مساله هستم.


حسین کلانتری افزود: کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ مواهب الهی، منابع زیر زمینی، آب، خاک، جنگل و منابع طبیعی مستعد است، بیان کرد: این استان به چهار فصل بودن معروف است، بیش از ۹۰ درصد این استان را جنگل و مرتع تشکیل می دهد و ۱۰ درصد آب کشور را دارد و اینها فرصت‌هایی هستند که باید به نحو احسن از آنها استفاده شود.


وی اظهارکرد: استان در سطح ملی چهره‌های علمی، سیاسی، اجرایی دارد و در حوزه ورزش نیز ورزشکاران نامداری دارد. در آینده از این استان چهره های ورزشی در سطح ملی و بین المللی معرفی خواهد شد.


وی با اشاره به زمزمه های انحلال تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: نسبت به تیم نفت و گاز گچساران به وزیر نفت نامه نوشتم و پیگیر این مساله هستم.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در استان جای کار بسیاری وجود دارد و آینده درخشانی پیش روی ورزشکاران استان است و حتی می توانیم بیش از وضعیت فعلی در ورزش کشور حرف برای گفتن داشته باشیم.


حالا باید منتظر این مکاتبه واستعلامات نشست ودید آیا وزارت نفت دور این تیم شرکت نفتی خط قرمز می کشد؟

تاریخ درج :  1399/7/30

تعداد بازدیدها : 838

ارسال نظر