8عنوان کلیپ شعر خوانی درحوزه هنری تولید ومنتشرشد


به مناسبت گرامی داشت شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی؛


8عنوان کلیپ شعر خوانی درحوزه هنری تولید ومنتشرشد


به مناسبت گرامیداشت یاد و نام سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سوی واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد 8عنوان کلیپ شعر خوانی تولید و منتشر شد.


به گزارش ابتکارجنوب به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد؛ حمید حسینیان مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری گفت: امروزه در جای جای جهان سخن از عروج مردی والا است که در رشادت و اخلاق و دلاوری الگویی بی نظیر بود.


حسینیان بیان داشت:شهید حاج قاسم سلیمانی براستی یک مکتب است. مکتب والای انسانیت، ایمان و مقاومت. آنچه این سردار رشید مقاومت را به اسوه ای جهانی بدل کرده است، شجاعت و ایمان و پایداری و توجه به ارزشهای اسلام و تلاش در جهت تبیین و ترویج آنهاست.


وی تصریح کرد:شهید سلیمانی گوهری بی همتا بود و مردم شریف ایران این نکته را به خوبی دریافته اند و برای گرامیداشت این سردار رشید اسلام چنان که شایسته است، در همه ی زمینه ها می کوشند.


مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری به کلیپ های تولید شده در این نهاد اشاره کرد و گفت: شعر این کلیپ ها توسط شاعران هم استانی در مدح و رثای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سروده و در قالب فایل های ویدیوی 3 دقیقه ای تولید و منتشر شد.


حسینیان در ادامه افزود: قاسم بدره، سید یاسر سعادت مهر و حمید حسینیان شاعرانی بودند که در تولید این کلیپ ها همکاری داشتند.


وی یاد آور شد:تهیه و تولید کلیپهای شعرخوانی با موضوعات و مناسبت های مختلف، از جمله فعالیتهای واحد آفرینش های ادبی ست، که در جهت معرفی شاعران استان و تولید آثار فاخر دینی انجام می شود.

تاریخ درج :  1400/10/14

تعداد بازدیدها : 153

ارسال نظر