پیام مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری بوشهر به‌ مناسبت هفته منابع طبیعی

پیام مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری بوشهر به‌ مناسبت هفته منابع طبیعی

 


به نام کردگار توانای درختان و طبیعت


منابع طبیعی تجدید شونده و محیط‌زیست بستر و بنیان رشد و پیشرفت در صنعت، کشاورزی و سایر بخش های توسعه اقتصادی و اجتماعی است. درخت آیه ای برای کسب معرفت و شناخت و درختکاری نشانه پیوند انسان با طبیعت، شکرگذاری به درگاه آفریدگار هستی و صیانت از زیبایی‏‌های بی‌همتای نظام آفرینش است. دین مبین اسلام انسانها را به کاشت و نگهداری از درختان بسیار دعوت نموده است.


آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری (21-15 اسفندماه سال 1400) همزمان با جشن ولادت سرور و سالار آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و سایر اعیاد شعبانیه با شعار «ایران سرسبز، ایران قوی، همه با هم جهاد برای حفظ و احیای منابع طبیعی» فرصتی ارزشمند است تا دست در دست هم برای آبادانی و سرسبزی ایران عزیز بکوشیم و به یاد شهدای گرانقدر ایران عزیز اسلامی هزاران نهال بر دل خاک وطن بنشانیم.


اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر همواره در حفاظت، احیا، توسعه و بهره‌برداری پایدار از منابع طبیعی تلاش نموده و در این مسیر نیازمند همراهی و مشارکت عموم مردم، پویش های مردمی و گروه های جهادی حافظ منابع طبیعی و مسئولان خدمتگزار است.


اینجانب ضمن تقدیر از تلاش همکارانم در مجموعه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر و سپاسگزاری از زحمات همه مردم عزیز و مسئولان گرامی که در حفاظت و توسعه منابع طبیعی گام‌های ارزشمندی برداشته‌اند، هفته منابع طبیعی و آبخیزداری را به همه علاقمندان به ویژه همیاران طبیعت، بهره‌برداران منابع طبیعی، مرتعداران روستایی و عشایری، آبخیزنشینان، انجمن‌های صنفی، تعاونی‌ها، نهادها و تشکل‏‌های مردمی و جهادی و رسانه‏‌های فعال در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری ‏تبریک عرض می کنم و از خداوند بزرگ توفیق حفظ و صیانت از منابع طبیعی استان را خواهانم.

غلامرضا منتظری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر

تاریخ درج :  1400/12/14

تعداد بازدیدها : 354

ارسال نظر