مدیرکل حفاظت محیط زیست استان :

مدیریت مشارکتی باعث حفظ دنا خواهد شد

 

پیگیر مطالبات مردم در مناطق حفاظت شده هستیم

 

نشست زیست محیطی دهیاران روستاهای کره در حاشیه مناطق حفاظت شده و پارک ملی دنا با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در ششمین روز از اردیبهشت ماه 99 در محل دفتر مدیرکل برگزار شد . 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به اینکه مسئله محیط زیست یک موضوع جهانی است و هرگونه تغییرات اعم از مثبت و یا منفی تاثیر مستقیم در زندگی جوامع بشری دارد، به  تهدید روند تخریب و زوال جنگل های زاگرس اشاره نمود و آن را نمونه ای از تغییرات محیط زیستی دانست که زندگی زاگرس نشینان را با مخاطره مواجهه نموده و کم کاری و کوتاهی در این زمینه دامنگیر همه خواهد شد.
سید اسدالله هشمی  بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ زیست محیطی در حفظ و حراست از محیط زیست تاکید کرد و گفت:  صیانت از این نعمت خدادادی با امکانات محدود سازمان به طور صددرصد امکان پذیر نیست و تلاش همه دوست داران محیط زیست بالاخص انجمن های مردم نهادی که در این عرصه فعالیت می کنند را می طلبد.
هاشمی گفت:  برای حفاظت کامل از منطقه مدیریت مشارکتی محیط زیست و مردم , سهیم نمودن مردم در بهره برداری از مناطق باعث حفظ محیط زیست خواهد شد.  

 

وی در پایان ضمن تشکر از دغدغه زیست محیطی دهیاران روستاهای کره و همه تشکل های مردم نهاد به خاطر همراهی و همکاری با محیط زیست در امر حفاظت و صیانت از این موهبت الهی , آمادگی اداره کل حفاظت محیط زیست استان را جهت حضور مستمر در این نشست ها تا پیگیری و حصول نتیجه مطالبات مردم را اعلام نمود.

تاریخ درج :  1399/2/6

تعداد بازدیدها : 1147

ارسال نظر