کمبود خوابگاه برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صورت بازگشایی دانشگاه‌ها

 

رئیس دانشگاه یاسوج خبر داد:

 

کمبود خوابگاه برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صورت بازگشایی دانشگاه‌ها

 

 

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: برای ضدعفونی و رعایت مسائل بهداشتی سلف و غذاخوری خوابگاه ها و دانشگاه یاسوج و سرویس حمل و نقل دانشجویان باید تمهیداتی صورت گیرد اگرچه در استان مشکل کمبود خوابگاه نیز وجود دارد و جمعیت خوابگاه ها را باید کمتر کنیم.

 

احمد عریان افزود: با توجه به نظر نهایی ستاد کرونای مرکزی که دانشگاه ها از ۱۷ خردادماه ۹۹ بازگشایی می شوند و در دانشگاه یاسوج نیز همانند دیگر دانشگاه ها تمهیدات لازم اعم از ورود دانشجوها، ضدعفونی خوابگاه ها و اماکن و تهیه مواد ضدعفونی کننده انجام خواهد شد اما اگر این بیماری ادامه داشته باشد به منظور تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی، هزینه سنگینی به دانشگاه ها تحمیل می شود که امیدواریم تصمیمی در این مورد اتخاذ شود.

 


وی با بیان اینکه به دنبال برگزاری حضوری امتحانات دانشگاه هستیم، عنوان کرد: درس های عملی، کارآموزی و کارورزی نیز باید به صورت عملی برگزار شود و امکان برگزاری مجازی وجود ندارد و دانشجویان باید ۳ تا ۴ هفته حضور داشته باشند و دروس عملی خود را بگذرانند.

 


رئیس دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: برای ضدعفونی و رعایت مسائل بهداشتی سلف و غذاخوری خوابگاه ها و دانشگاه و سرویس حمل و نقل دانشجویان باید تمهیداتی صورت گیرد اگرچه در استان مشکل کمبود خوابگاه نیز وجود دارد و جمعیت خوابگاه ها را باید کمتر کنیم.

تاریخ درج :  1399/2/30

تعداد بازدیدها : 1171

ارسال نظر