یکشنبه های پر تنش

 

اعضای شورای شهر یاسوج درجلسات همچنان سر ناسازگاری دارند

 

یکشنبه های پر تنش

 

 

یکشنبه هفته جاری اعضای شورای شهر یاسوج مطابق روال همیشگی بازهم دورهم جمع شدند تا برای بررسی موضوعات مختلف شهری راهکاری بیندیشند وگرهی از مشکلات شهر باز کنند.اما این جلسه اعضا هم مطابق روال هربارشان به تنش وحاشیه کشیده شد ،حاشیه هایی که دیگر همگان به آن عادت کرده اند واگر غیر ازاین باشد جای تعجب دارد.

 

این 7نفر یا به عبارت بهتر این 7 ناسازگار از همان روزهای اول برطبل مخالفت باهم کوبیدند و با یارکشی  وتشکیل اتاق فکر در این شورای کوچک بنای اختلافات بزرگ تر را رقم زدند وحالا هم با لجبازی های کودکانه وکل کل های ادامه دار هر روز بساط جدیدی راعلم می کنند ومعلوم نیست با این رفتارها چه  بلایی بر سر این شهر بیاورند.

 

این یکشنبه هم اوضاع در شورای شهر با کری خوانی وکل کل اعضا همراه بود.اعضا یکی می گفتند وده تا می شنیدند  وروند  این جلسه هم نشان داد آب این 7 ناسازگار به این آسانی ها دریک جوب نمی رود.

 

گویا در این جلسه همه چیز از صحبت های آشنا وپس از آن اکبری وخوبانی شروع شده بود وکم کمپای سایرین به موضوع باز شده بود.کیوان آشنا دراین جلسه ضمن انتقاد از نگین تاجی  گفت:انتظار داشتم آقای نگین تاجی برای جلسات با ما هماهنگ می کرد تا با هم اندیشی در جهت پیشبرد اهداف حرکت می کردیم.

 

موضوعی که از طرف رئیس شورای شهر بی پاسخ نماند وخوبانی خطاب به این عضو شورا گفت:اگر تا این اندازه برایتان مهم است بحث های عمرانی زیادی داریم که می توانید درآنها شرکت کنید.

 

وی ادامه داد: آقای آشنا شما همیشه هر روز بالای نیم ساعت غیبت دارید درصورتی که ما 3 نفر همراه آقای اکبری درجلسه بودیم.

 

اما اکبری هم ساکت نماند وخطاب به خوبانی گفت:نه شما ما را درجلسه قبول نداشتید.

 

آشناهم  خطاب به خوبانی بیان کرد:زمانی که لاریجانی درمجلس غائب بود نائب رئیس مجلس جلسه رابرگزار می کرد بنابراین اگرشما آقای دهرابپور را قبول ندارید اعلام کنید.

 

رئیس شورا  هم در واکنش به سخنان این عضو شورای شهر اظهارداشت:دهرابپور را خیلی قبول داریم واین شماهستید که فرافکنی می کنید.

 

اکبری هم پس از این صحبت ها عنوان کرد: در جلسات غیر شورایی هر چه اعضای شورا بیشتر باشند بهتر است زیرا شما اطلاعات کاملی از شهر ندارید .

 

موضوعی که با واکنش خوبانی مواجه شد واو خطاب به اکبری با بیان اینکه  شما می خواهید به هر طریقی در کمیسیون باشید تا برای افراد دیگر نفوذ کنید گفت:شما نخود هر آشی هستید ،هر جایی می روید غیر قانونی ورود می کنید وهمه چیز رامصادره به مطلوب می کنید.

 

رئیس شورای شهر ادامه داد: آقای اکبری مسئول طرح بازآفرینی شهرفرد دیگری است، شما مخالف این طرح در مناطق شهر یاسوج بودید، حالا چگونه شده است که در محله محمود آباد حاضر می‌شود و عکس و فیلم تهیه می‌کند و اقدامات را به نام خودتان مصادره می‌کنید.

 

خوبانی تاکید کرد:هر جا جلسه‌ای هست شما حضور پیدا می‌کنید، نباید بدون دعوت حضور پیدا کنید، من شرمم می‌شود شما بدون دعوت به جلسات می‌آیید،چون طبق قانون شما نباید در جلسه‌ای که عضو نیستید، حضور داشته باشید.

 

اکبری هم اظهارات او را بی پاسخ نگذاشت واظهار کرد:بنده حضور پیدا می‌کنم، و به شما هم مرتبط نیست، تو چکاره هستی.

 

اما نگین تاجی هم با رئیس شورای شهر همراه شد وباخطاب دادن اکبری گفت: آقای اکبری شما خودتان بعضی جاها مانع اجرای پروژه بازآفرینی شهری بودید.

 

هدایت اکبری  هم در پاسخ به نگین تاجی توضیح داد: اهالی محمود آباد با بنده تماس گرفتند ومن پیگیر درخواست آنان شدم وبدنبال نام هم نیستم.

 

رئیس شورای شهربا شنیدن این اظهارات عنوان کرد: همه چیز مشخص است، نمی‌خواهد طفره بروید وبا زیرکی همه چیز را به نام خودتان تمام کنید.

 

هدایت اکبری هم ضمن عصبانیت از گفته های مسعود خوبانی گفت:آقای خوبانی بنده توانمند هستم، شماخیلی ضعیف هستید ونمی توانید با من کل کل کنید.

 

به همین راحتی اعضای شورای شهر سرموضوعات بزرگ وکوچک همدیگر را به باد انتقاد می گیرند وبا ادبیاتی که فرسنگ ها با شان شورای شهر فاصله دارد همانند آنچه بین رقیبان تیم های فوتبالی می گذرد با یکدیگر کل کل می کنند وهر کدام هم مدعی تلاش وخدمت گذاری وانجام وظیفه بیشتر نسبت به شهر ومردم هستند.

 

هرچه که هست خبرهای امیدوار کننده ای ازشورای هفت نفره شهریاسوج شنیده نمی شود وماحصل همه جلسات بدون خروجی  این اعضا تنش وحاشیه های فراوانی است که جز درجا زدن ورکود ثمره ای برای یاسوج ندارد.

تاریخ درج :  1399/4/17

تعداد بازدیدها : 1071

ارسال نظر