انجام جلسات آبفای استان به صورت ویدئوکنفرانس

به منظور کاهش خطر شیوع ویروس کرونا صورت گرفت:

 


انجام جلسات آبفای استان به صورت ویدئوکنفرانس

 

توزیع بسته های بهداشتی بین کارکنان آبفا

 


به گزارش ابتکارجنوب به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز نشست کارگروه مبارزه با ویروس کرونا  شرکت آب و فاضلاب استان با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت برگزار شد.


فیض اله پاسره در این نشست با شاره به اهمیت اجرای مصوبات این کارگروه اظهار کرد: کلیه ادارات آبفای استان موظف به رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا هستند و هیچگونه اهمالی در این زمینه پذیرفته نخواهد بود.


وی با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون  بسته های بهداشتی شامل ماسک، الکل و ژل ضدعفونی  تهیه و طی چند مرحله در اختیار کارکنان قرار  گرفته است اظهار کرد: حضور ارباب رجوع بدون ماسک در  آبفا و ادارات تابعه ممنوع بوده و با کارکنانی که در  زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی اهمال کنند باید برخورد قانونی شود.


وی با بیان اینکه از پذیرش ارباب رجوع به صورت حضوری تا جایی که ممکن است باید پرهیز شود، تصریح کرد: دورکاری کارکنانی که حضور آنها در محیط اداره ضروری نیست هم باید مد نظر باشد.


پاسره از نصب دستگاههای حضور و غیاب تصویری  در ستاد و ادرات تابعه شرکت خبر داد و گفت:  انجام جاسات شورای اداری و پیگیر های اداری در آبفا باید به صورت ویدئوکنفرانسی انجام گیرد  تا ضمن کاهش خطر شیوع ویروس کرونا از بروز خطرات احتمالی  و هزینه های مضاعف نیز جلوگیری شود.


وی از تاکید کرد: تمامی ادارات تابعه شرکت آبفای استان طی دو هفته آیند به سیستم ویدئوکنفرانس مجهز شوند و کلیه جلسات ادارای و شورای ادرای به صورت ویدئوکنفرانس انجام گیرد.

تاریخ درج :  1399/5/2

تعداد بازدیدها : 786

ارسال نظر