اهدای لوح سپاس معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور واستاندار استان به مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد



شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بعنوان دستگاه برتر در تحقق برنامه های ابلاغی پدافند غیر عامل در  سطح استان معرفی و تقدیر گردید .



به گزارش ابتکارجنوب به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسولان کشوری و استانی برنامه های ابلاغی پدافند غیرعامل استان در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اجرای منظم و با کیفیت  رزمایش ایمنی وآتش نشانی ، برپایی نمایشگاه ادوات و تجهیزات سوخترسانی  و بازدید از انبار نفت شرکت برگزار گردید .



 در همین راستا با اعطای لوح سپاسی از طرف معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور و استاندار استان کهگیلویه وبویراحمد از تلاش های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان تقدیر گردید.

در این لوح سپاس که از طرف مسولان کشوری و استانی به سالار خشایی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اهدا گردیده ، آمده است.


شکوفایی ، بالندگی و استحکام درونی مولفه‌های قدرت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مرهون زحمات بی وقفه و مجدانه مردانی است که با تکیه بر ایمان و روحیه جهادی و بسیجی در عرصه ی اعتلای پدافند غیر عامل و فرهنگ سازی مفاهیم و اصول آن گام های ارزنده‌ای بر می دارند .


بدینوسیله از زحمات، تلاش ها و مجاهدت های مخلصانه جنابعالی در تحقق برنامه های ابلاغی پدافند غیرعامل در استان کهگیلویه و بویراحمد، تقدیر و تشکر می‌گردد و بی تردید اجر اخروی شما نزد خداوند تبارک و تعالی، امام زمان(عج)محفوظ و ماجور خواهد بود.


امید است در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تاسی از منویات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری همواره در مسیر پیشرفت و تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران،  بویژه ارتقاء سطح توانمندی، کارایی و تحقق ماموریت های سازمان پدافند غیرعامل، موفق و موید باشید.



سید علی احمدزاده، استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد

سرتیپ دوم پاسدار رسول رحیمی، معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور

تاریخ درج :  1402/2/28

تعداد بازدیدها : 196

ارسال نظر