دعوت از بازاریان در راهپیمایی فردا

پیام اتاق اصناف یاسوج در پی حادثه تروریستی کرمان

 

دعوت از بازاریان در راهپیمایی فردا

 

 

اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در پی حادثه تروریستی در شهر کرمان ضمن محکومیت این حمله ناجوانمردانه پیامی را صادر نمودند .

 

به گزارش ابتکارجنوب به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف کهگیلویه و بویراحمد در این پیام آمده است ؛ 

 

حادثه دلخراش و تلخ حمله تروریستی در مراسم سالگرد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان که منجر به شهادت مظلومانه هموطنان مان گردید، موجب تأثر و اندوه فروان اصناف و بازاریان قرارگرفت و موجی از غم و ماتم را در سراسر میهن اسلامی ایجاد کرد و این حرکت ناجوانمردانه، خباثت آمیز و کوردلانه دشمنان را محکوم می‌کنیم.

 

 در ادامه این پیام آمده است؛  

 اینگونه اقدامات وحشیانه و ظالمانه یقینا موجب برکت خون شهدا و تقویت هرچه بیشتر اتحاد و انسجام ملی ایران اسلامی خواهد شد و چنین اقدامات ناجوانمردانه‌ای، بی‌گمان نشان از عجز و ناتوانی دشمنان در تقابل با انقلاب اسلامی دارد و هرگز در عزم و اراده پولادین مردم سربلند ایران در مسیر عزت و استقلال خللی ایجاد نخواهد کرد.

 

اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و اتحادیه های صنفی و بازاریان استان این مصیبت و فاجعه بزرگ را به ملت شریف ایران و خانواده‌های شهدا تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان برای مجروحان شفای عاجل را مسئلت می نماید .

 

گفتنی است که اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از تمامی بازاریان و دیگر اقشار جامعه ضمن شرکت در نماز جمعه در مراسم راهپیمایی اجتماع محکومیت جنایت کرمان در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج دعوت نموده است .

تاریخ درج :  1402/10/14

تعداد بازدیدها : 633

ارسال نظر